Σάββατο 26 Ιουνίου 2021

Θεραπεία Πνευματικής Ανταπόκρισης S.R.T. (Θένια.R.T.)

Υπάρχουν συνάνθρωποι που μπορούν να βοηθήσουν να απαλλαγούμε από τον πόνο. Θυμήσου. Ήμασταν στους Ουρανούς ως Ψυχούλες και επιλέξαμε να συναντηθούμε. Επιλέξαμε να σου γράψω αυτές τις λέξεις και εσύ να έρθεις να τις διαβάσεις τώρα! Τώρα είναι η στιγμή πλέον που τα έχεις καταφέρει και που είσαι έτοιμος να αλλάξεις τη ζωή σου και να την κάνεις πιο γλυκιά….. Ολόκληρο το Σύμπαν έχει συνωμοτήσει για τέτοιες στιγμές που άνθρωποι σαν κι εμάς αλληλοβοηθιούνται και σβήνουν πεπρωμένα πόνου με πολλούς τρόπους…. Διότι σύντομα ο κόσμος όλος θέλει να ζει από εδώ και πέρα, μέσα σε Χαρά και Ευτυχία… Εσύ κι εγώ είμαστε σημαντικοί αυτήν τη στιγμή! Είμαι εδώ όπως μου το είχες ζητήσει….. Αμήν. 

Είναι μεγάλη ευτυχία που συναντηθήκαμε. 

Το τηλέφωνό μου είναι 6978 808 107. 


 Πόσο κοστίζει η Θεραπεία από την Θένια μας; 

 Μια συνεδρία είναι αρκετή για να αλλάξει όλη σου η ζωή. Συμβολικό κόστος 100€

Προσωπικά αν τα είχα, ακόμα και χίλια ευρώ, θα τα έδινα εφόσον πρόκειται να γίνω ευτυχισμένη. 

Όμως οι καιροί λιτότητας μας κάνουνε να διστάζουμε να διαθέσουμε τόσα πολλά χρήματα. Ενώ κάποιοι άλλοι ζητάνε περιουσίες, αποφάσισα και δέχομαι συμβολικά μονάχα όσα περίπου θα έδινε κάποιος για μια επίσκεψη στον Γιατρό του. 

 Έτσι κι αλλιώς μετά την θεραπεία ανοίγουν με θαύμα καί τα οικονομικά μας, καί οι σχέσεις μας, καί τα θέματα υγείας που μας απασχολούν βρίσκουν τον δρόμο τους για την εξυγίανσή τους, όλα ανοίγουν, όλα όσα θα μας κάνουν ευτυχισμένους. 

 Κάποιοι μου λένε χαριτολογώντας: "Θένια. Τα λεφτά που μας έρχονται μετά την θεραπεία, μοιάζει λες και μας την έκανες δώρο!" 


Εάν θέλουμε μπορούμε να βοηθήσουμε και κάποιο άτομο για το οποίο νοιαζόμαστε. Γίνεται το ίδιο δυνατά η θεραπεία επάνω του, δίχως να είναι απαραίτητο να γνωρίζει κάτι. 


Απλά αν είναι να σε αναλάβω, θα κάνεις λιγάκι υπομονή διότι έχω πολλή κόσμο. 

Συνήθως σε 15 μέρες έρχεται το δεματάκι σπίτι σου, όπου έχω καταγράψει όλα όσα εντόπισα που είχες και σου θεράπευσα και για αυτό άνοιξε η ζωή σου, πάντα με ευλογίες Παναγίας... 


 Έπειτα αφού λάβεις αντικαταβολή το δέμα σου από το ταχυδρομείο, κλείνουμε ένα τηλεφωνικό ραντεβού δωρεάν, όπου αν θέλεις μπορώ να σου εξηγήσω χαρτί και καλαμάρι τα πάντα σε όσα σου έστειλα και θα λάβεις επίσης και πολλές απαντήσεις όπως για παράδειγμα, για ποιό λόγο άραγε έπρεπε να περάσεις τόσο πολύ πόνο στη ζωή σου, για ποιο λόγο άραγε δεν με συνάντησες παλαιότερα και πολλά άλλα....

 Πάρε μου τηλέφωνο για να κρατήσω τα στοιχεία διεύθυνσης όπου θα σου έρθει ειδοποίηση για το δέμα σου. Θα το παραλάβεις από το ΕΛΤΑ ταχυδρομείο της περιοχής σου. 


 Μια συνεδρία είναι αρκετή για να αλλάξει όλη σου η ζωή. Συμβολικό κόστος 100€


Θένια Δρακοπούλου (ΙΝΤΙΓΚΟ)

 Σύμβουλος Θεραπείας SRT 

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6978 808 107 

 thenia.indigo@hotmail.com 

"Παλιές Ζωές γίνονται καινούργιες!" 

(Θεσσαλονίκη - Αθήνα - Έβρος - Χαλκιδική - Βόρεια, Νότια, Ανατολική και Δυτική Ελλάδα)

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στον παρακάτω σύνδεσμο:





Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Πέρα από το ορατό..! - Beyond The Invisible

Mου άρεσε η προσέγγιση ενός φίλου μου που γνώριζα παλαιοτερα και οι ερωτήσεις του είναι εύλογες. Δοκίμασα να απαντήσω λοιπόν, πάντα κατά την δική μου άποψη, καθώς όμως κανείς ακόμα δεν είναι σίγουρος αφού δεν υπάρχουν αποδείξεις για το τί συμβαίνει, έτσι θα μπορούσε να ισχύει η αλήθεια του καθενός. Απαντώ στην κάθε σου ερώτηση λοιπόν: 1. Φίλος είπε: "γιατί τέτοιου τύπου video, έχουν τόσο καταπληκτική σκηνοθεσία; (π.χ. το film με το ρολόι τοίχου που είχε σαν πρώτο πλάνο την εικόνα του Χριστού)" Απ/ Πολλοί είναι εκείνοι, ερευνητές αλλά και ερασιτέχνες, που τους ενδιαφέρει να καταγράψουν φαινόμενα που αποδεικνύουν την ύπαρξη φαντασμάτων ή ψυχών. Οπότε μπορούμε να φανταστούμε ότι σε καθημερινή βάση τοποθετούνται κάμερες σε όλο τον κόσμο από τέτοιου είδους ανθρώπους, με την ελπίδα εμφάνισης φαινομένων. Κάποιοι στέκονται "τυχεροί" και καταγράφουν. Δεν σημαίνει όμως ότι με την πρώτη τους προσπάθεια, είχαν και τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Βέβαια δεν αποκλείεται για κάποιες βιντεοσκοπήσεις, το ενδεχόμενο καλοστημένης φάρσας. 2. Φίλος είπε: "γιατί ένα φάντασμα, από την στιγμή που είναι αϋλο ανοίγει την πόρτα για να μπει σε ένα μέρος και αμέσως μετά την κλείνει;" Απ/ Βλέπουμε τα πνεύματα ανθρώπων. Αυτοί η άνθρωποι βρισκόταν κάποτε (σαν κι εμένα σαν κι εσένα) εν ζωή. Ήταν απλοί άνθρωποι. Πιθανόν να μην κατάλαβαν ότι έχουν πλέον πεθάνει (όπως πολλοί υποστηρίζουν ότι υπάρχει αυτή η πιθανοτητα από τη μεριά των πνευμάτων, ότι δεν έχουν ακόμα καταλάβει ότι έχουν περάσει πλέον σε έναν άϋλο κόσμο). Οπότε όπως εμείς ανοίγουμε τις πόρτες για να μπούμε σε έναν χώρο, έτσι και τα πνεύματα, σαν πρώην άνθρωποι εν ζωή, θα κάνουν ακριβώς το ίδιο (η δύναμη της συνήθειας μπορούμε να πούμε.). Άλλες φορές όμως, ίσως απλά θέλουν να κάνουν έντονα αισθητή την παρουσία τους. 3. Φίλος είπε: "υπάρχουν πολλές εξηγήσεις που μας λένε γιατί και πως βλέπουμε ένα φάντασμα... γιαυτό και γω καταλαβαίνω γιατί μπορεί να βλέπω την ψυχή κάποιου που "έφυγε"... αλλά να βλέπω την ψυχή με ρούχα... δεν είναι κάπως;" Απ/Όπως και στην προηγούμενη ερώτηση, παρόμοια μπορεί να απαντηθεί και αυτή. Είναι πρώην άνθρωποι εν ζωή, θα ένοιωθαν λίγο άβολα αν παρουσιάζονταν γυμνοί. Μερικές φορές απλά, επιλέγουν τα πνεύματα να παρουσιαστούν με μικρότερη ηλικία από αυτή του θανάτου τους. Μάλλον έτσι "βλέπουν" και νοιώθουν τον εαυτό τους και οπότε αυτό μας προβάλλουν. Τί είναι όμως το πνεύμα-φάντασμα; Είναι ενέργεια και ίσως και συναίσθημα. Ανάλογα λοιπόν πώς αισθάνεται το πνεύμα, αυτό μας παρουσιάζεται και σαν τελική οπτασία. Π.χ. ένας άνθρωπος που πέθανε σε βαθυά γεράματα, μπορεί να παρουσιάζεται νέος, διότι έτσι νοιώθει. Ή κάποιο πνεύμα που είναι στεναχωρημένο, μπορεί να παρουσιάζεται με μορφή βασανισμένου γέροντα ή γριάς, με άγριο πρόσωπο και αντιστρόφως. (Όταν κάποιος λέει ότι είδε στον ύπνο του κάποιον παλιό γνωστό του που έχει πια πεθάνει, πρώτη ερώτηση που του κάνουν είναι, αν ο πεθαμένος είχε χαρούμενο πρόσωπο ή θλιμμένο). 4. Φίλος είπε: "γιατί τα φαντάσματα δείχνουν τέτοια εμμονή σε κάμερες; πριν πεθάνουν δεν είχαν ξαναδεί;" Απ/ Λίγο μακάβριο ίσως αυτό που θα πώ. Φαντάζεστε να είχατε γίνει και εσείς πνεύματα και να κυκλοφορείτε ανάμεσα στον υλικό κόσμο των ανθρώπων, χωρίς να μπορείτε να τους μιλήσετε, χωρίς να μπορείτε να γευτείτε τις υλικές απολαύσεις, και χωρίς να μπορείτε να δεχτείτε ότι πλέον έχετε πεθάνει; Και σου έρχεται και ο ερευνητής με την κάμερά του, να βιντεοσκοπήσει τον "πόνο" σου. "Την όρεξή σου έχω βρε φίλε;" Το να ρίξετε την κάμερα κάτω, είναι το λιγότερο κακό που θα μπορούσατε να κάνετε και το περισσότερο ευγενικό. 5. Φίλος είπε: "μία ακόμα απορία που έχει σχέση με την κάμερα.... και θα αναφερθώ στο video με το φάντασμα που ανοίγει και κλείνει την πόρτα... γιατί η μορφή φαίνεται μόνο όταν είναι να περάσει τόσο κοντά και τόσο γρήγορα μπροστά από την κάμερα; Απ/ Πιθανόν να έχει να κάνει με την εμβέλια του μηχανήματος που χρησιμοποιείτε εκείνη την στιγμή ώς δέκτης. Μπορεί όταν βρίσκεται σε κοντινή απόσταση, το πνεύμα από την κάμερα, τότε να μπόρεσε να καταγραφεί. Ή ακόμα να παίζει ρόλο και η συχνότητα της κάμερας, πότε μπόρεσε να συντονιστεί, με τη συχνότητα του πνεύματος. 6. Φίλος είπε: "κατά 80% τα φαντάσματα συμβολίζονται κάτι σαν μάυρη σκία... μαύρη αύρα... κάτι τέτοιο... το μαύρο είναι το μόνο χρώμα που δεν υπάρχει στην φύση... δεν μπορεί λοιπόν το φάντασμα να είναι μαύρο... το μαύρο χρώμα είναι ουσιαστικά η απώλεια του φωτός (στην φύση)" Απ/ Ξέρετε, δεν υπάρχουν μόνο πνεύματα ανθρώπων που έχουν πεθάνει. Υπάρχουν και άλλες παραφυσικές οντότητες. Καλές και κακές. Συνήθως οι κακιές, είναι το απόλυτο σκοτάδι. Και οι καλες, το απόλυτο φώς. Τα πνεύματα μπορούν να είναι διαφόρων διαχωρισμών και αναλόγως των συναισθημάτων τους. Π.χ. ένα οργισμένο πνεύμα, θα προκαλούσε μάλλον ζημιές στο σπίτι και ίσως να έμοιαζε με σκιά, ενώ ένα γαλήνιο πνεύμα, θα έπαιζε με τα παιχνίδια του ή και θα άνοιγε συζήτηση μαζί σας ίσως μέσα σε μία φωτεινή αύρα(Τόση μοναξιά στο ενδιάμεσο επίπεδο και τόση ελπίδα για τη μετάβαση στο επόμενο, ανάλογα με τα χρέη αι το πιθανό μπέρδεμα των ψυχών.) Επιπλέον, η επιστήμη δεν έχει εξηγήσει ΑΚΟΜΑ κάποια φαινόμενα. Όταν λοιπόν θα τα εξηγήσει η επιστήμη, και μάλλον λείαν συντόμως, τότε θα έχουμε πιο επιστημονικές απαντήσεις. Πάντως θέλω να προσθέσω κάτι... Μην τα φοβάστε αλλά και μην τα ενοχλείτε, εκτός αν σας ζητηθεί από τα ίδια κάποιου είδους βοήθεια. Αν θέλετε βοηθάτε, αλλά να ξέρετε ότι είναι επικίνδυνο, διότι είναι δύσκολο να διαχωρίσουμε το καλό από το κακό πνεύμα, επειδή οι ίδιοι δεν έχουμε την απόλυτη αγάπη μέσα μας και έτσι δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε την αλήθεια από την απάτη. Προτείνω, πιο πολλές καλές πράξεις και πιο πολύ αγάπη προς όλους, και προσευχή. Για να μπορούμε να ξεχωρίζουμε το αληθινό. Πάντως συμπονώ τα πνεύματα, καλά και κακά, (εγκλωβισμένες ψυχούλες, μπερδεμένες με μισοτελειομένα χρέη πάνω στη γη), και προσπαθώ να νοιώσω έτοιμη, ώστε να μπορέσω να τους βοηθήσω. Ποιός ξέρει. Ίσως κάποια μέρα, να χρειαστώ κι εγώ βοήθεια, με τη σειρά μου. Αυτά όλα είναι απόψεις όμως. Τίποτα ακόμα δεν είναι σίγουρο, μέχρι να το εξηγήσει η επιστήμη. Ο φίλος μου έχει δίκιο, όσο έχω κι εγώ.